6 januari

Hej! Jag har inte bloggat på några dagar men det är på grund av att jag har haft jättemycket att göra eftersom jag precis har flyttat nu efter nyår. Så numera bor jag i Örebro, känns spännande och kul men samtidigt lite läskigt. 
 
Jahapp, då var det 2014. Jag tror att detta kommer att bli ett väldigt händelserikt år och ser verkligen fram imot allt jag ska göra i år. Jag har tänkt lite på det här med nyårslöften också. Jag har två löften och det är att jag ska ta med bilder med min kamera och godisförbud. Jag har klarat att ha godisförbud förut en gång för länge sen och då har jag fått en viss summa pengar. Jag kommer ihåg att jag var riktigt stolt över att jag klarade det. Så därför vill jag göra det igen och jag ska klara det. Det är fortfarande stökigt med flyttkartonger i våran lägenhet men det börjar ta sig, det blir faktiskt jättefint här. Så jag funderar på om jag ska filma och visa lägenheten någon dag, vi får se. 
 
blandade bilder från 2013, det blev lite konstigt men det får ni stå ut med. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0