Trött

Hej på er!
Imorse var det verkligen svårt att gå upp, sängen var så mjuk och skön. Dagen har varit ganska jobbig, eller rättare sagt tråkig. Har igentligen ingenting att berätta men jag kände att jag behövde skriva något i alla fall. 
Jag tog precis en paus från mitt pluggande. Har matteprov på onsdag som sagt, ligger lite efter just nu så jag måste lägga på ett kol känner jag. Imorgon går jag till fyra och rider efter det så jag kommer inte hinna imorgon så jag känner mig ganska stressad just nu. Sedan på torsdag har jag skrivtligt slutprov i engelska som jag är ganska nervös över. Sen kan jag ju rabbla upp allt annat vi har i skolan just nu men det skulle bara vara tråkigt att läsa. Men jag har i alla fall väldigt mycket att göra just nu. 
Älskar att det är december nu, bästa månaden. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0