Mitt 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja det gjorde jag, men inget särskilt som jag kommer på nu. 

Hur har ditt 2013 varit? Hel grymt, om man tänker efter så har det hänt extremt mycket detta år!

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Ja, jag hoppas det :)

Blev du kär i år? Nej, det blev jag inte.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Vet faktiskt inte. Det är väl mest sånna datum som jag har    räknat ner till som jag kommer ihåg. T.ex 29 sep Turkiet, 14 juni skolavslutning, 13 augusti min födelsedag mm. 

 Vad är din största framgång 2013? Jag skulle nog säga hur jag har utvecklas som person :)

 Bästa köpet? Båda mina nike free, skönaste & snyggaste dojjorna!

 Vad spenderade du mest pengar på? mat alla gånger 

 Gjorde någonting dig riktigt glad? Jag tycker faktiskt att jag har varit glad för det mesta detta år ;)

 Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Fast car, Best song ever och Animals

 Vem har du umgåts med mest? Wilma, men sen har jag också vart mycket med Malin & Elin. Sen mina tjejkompisar i klassen och jonte. 

 Bästa minnet från 2013? Svår fråga, har många!

 Har du haft ett förhållande under 2013? nej 

 Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Kärlek kanske haha

 Vad önskar du att du gjort mer? Vettiga saker, inte slösat bort tid genom att "göra inget". 

 Vad önskar du att du gjort mindre? som jag sa, ''göra inget''

 Favoritprogram på tv? Haha alla dramatiska tjejserier gillar jag. 

 Vad gjorde du på din födelsedag? Bowlade och åt gott med mina vänner.

 Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja, det finns det men inget jag vill ta upp här.

 Vad fick dig att må bra? Att allt flöt på bra och att jag var glad mestadels. 

 Vem saknade du? hmm, kanske wilma när hon var på semester i drygt 3 veckor i somras. Annars kommer jag inte på något, haha.

 De bästa nya människorna du träffade? hmm, vet inte. 

 Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Bry dig inte om andra & ha kul!!

 

 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul inlägg!

2013-12-29 @ 16:48:19 // URL: http://amandadudas.blogg.se
Postat av: OLIVIA

så kul att läsa :D

sv: åh ja med :D

kramis♥

2013-12-30 @ 23:25:43 // URL: http://olivialice.se
Postat av: Evelina Flod

SV: Tack så jättemycket! Fin blogg du har :)

2013-12-31 @ 12:33:07 // URL: http://evelinaflod.blogg.se
Postat av: EMMA

Tack söta du!!! kram

2014-01-04 @ 10:31:04 // URL: http://helloinspo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0