Första advent

 
 
Tog en riktig sovmorgon idag, sov till halv 11. 
Igår kom jag hem kvart i 2 på natten från stockholm horseshow. Det har varit jättekul och jag fick med mig några fina ridtröjor, en mössa och ridstrumpor. Så när jag kom hem var jag förstås jättetrött så jag somnade direkt.
 
Idag är det första advent! Kan inte fatta att det bara är en månad kvar av 2013 och att det snart är julafton. Detta året har verkligen gått fort. 2013 har varit ett händelserikt år, det känns som att inget har hänt under 2013 men det är ingentligen sjukt mycket saker som har ändrats i mitt liv under detta år. Jaja, tände första ljuset på adventsstaken idag, åt frukost i lugn och ro med familjen. Senare idag ska jag och mamma till hembygdsgårdens julmarknad. Kameran är med. Men först ska jag kolla på första avsnittet av julkalendern ;)
Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0